Wednesday, April 22, 2009

KEJADAHNYERR?

ok dah lame aku berenti hisap sisha tulis blog. sampai ramai suruh aku shutdown je blog ni.( ara)
dah lame aku x jadi pusher utk tv series. evendo demam prison break dah serang balik. maap. aku bukan sengaja aku cuma busy . damn. those things (tv series) ak akan try provide when i have time.

Tapi,

off topic.


aku selalu x paham kenapa each time aku dah lambat nak pergi kerja kenapa akan ada scene2 yg akan membuat aku jadi...super lambat? kenapa fatimah?kenapa? ok ngarut.

the scene

the other day aku dah memang lambat, so aku cube berlagak pintar ikut jalan lain...
unfortunately, lagi lambat ade la...
why???

because:-

time2 pagi2 buta camni la lori angkut sampah tu nak angkut sampah kat area ni..ok itu tidak mengapa...

yg paling aku rase the world was againts me that day was because of these 3 makhluks tuhan yang melintas jalan seperti itik pulang petang. oh kenapa engkau mesti ada dikawasan ini diketika begini?kenapa fatimah kenapa?

gambar hiasan.

and yes!! angsa! tiga ekor angsa uptown sedang melintas dengan sangat perlahan seperti dlm project runaway yg membuatkan kereta beratur panjang. jem weh. i mean serious, who lets the angsa out kat tgh2 bandar ni..aduyai...

8 comments:

Anonymous said...

hahaha lame seh u x update!! rindu! lol

jules said...

haha happens to me before. but not angsa la

BukiTiLMu ( BI ) said...

haha...

memang susah untuk menjadi blogger tegar..

n agk susah kalu untuk mnjd supplier tuk link2 movie n series ni..
sbb tu senang lepak forum je..

hehe..

keep it up man...

btw,good luck for ur work k..

;)

bile senang jom jimbe2 lg...

hehe...

erinarara said...

haha wake up early next time!!!

rachel pudding said...

hahahaha comel je angsa itu

Quezarreta said...

hahaha...
kasihan sama itu angsa2...
dah la dorg berjalan jauh...
dimarahi pula...
lalalalala....

Tips untuk mengatasi masalah ini:
1) jgn tdo lambt...
2) jika anda suka tido awal, tidolah lagi awal...
3) jika anda susah bangun awal, gunalah perkhidmatan alarm clock...
4) jika masih tidak boleh bangun awal, maka suruh la sesiapa kejutkan anda...
5) jika masih tidak boleh bangun, sambung je lah tido dan sediakan MC...

lalalalala....

ara said...

hhahahaha...
naseb tak tutup blog kan?

kydie said...

ya...my swan terlepas.....

sorry..!!!!
hahahah